moje ulubione filmy
Filmy, które urzekły mnie tak bardzo, iż uznałem je za absolutnie warte polecenia. Każdy tytuł to link do recenzji:
- 9 Kompania (9 Rota, 9 рота ) 2005
- Byliśmy żołnierzami (We Were Soldiers,Wir waren Helden ) 2002
- Chirurdzy wojenni (War Surgeons) 2000
- Cholerni cudzoziemcy (Bloody Foreigners) 2010
- Gra o tron (Game of Thrones) 2011
- Historia kartelu farmaceutycznego (Die Geschichte des Pharma-Geschäfts) 2009
- Kinsey (2004)
- Oczy Anioła (Angel Eyes) 2001
- Piękny umysł (A Beautiful Mind) 2001
- Stowarzyszenie Umarłych Poetów (Dead Poets Society) 1989
- The Soviet Story 2008
- W ciemności (In Darkness) 2011
- Wróg wroga (Fiendens Fiende) 1990
- Z ulicy na Harvard (Okruchy życia: Ze slumsów na Harvard, Homeless to Harvard: The Liz Murray Story) 2003
Również uwielbiam "Piękny umysł", "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" przez jakieś pięć lat plasowało się na pierwszym miejscu w mojej liście "Naj" o "9 kompanii" wiele słyszałam, z resztą chętnie się zapoznam;)
OdpowiedzUsuń